محبوبیت فراوان Skyrim در Xbox Live؛ رکورد شکنی From Dust
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک

در طی چند وقت اخیر، بازی های پر سر و صدا و زیادی عرضه شده اند و هر کدام رکورد هایی به ثبت رسانده اند. اما حالا در جدید ترین اخبار رسیده از سوی شرکت مایکروسافت از حال و هوای شبکه جهانی Xbox Live، با توجه به کمبود های بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در بخش چند نفره اما باز هم این بازی توانسته از جایگاه بسیار خوبی در این شبکه بر خوردار بشود.

بر اساس اطلاعات رسیده از مایکروسافت، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با توجه به حضور بازی های پر قدرتی همچون Battlefield 3،Call Of Duty:Modern Warfare 3 ،FIFA 12 ،Gears of War 3 و بازی های زیادی دیگری که از بخش چند نفره هیجان انگیز برخوردارند؛ اما باز هم Skyrim جز پر طرفدار ترین بازی ها در شبکه Xbox Live به حساب می آید و در حال حاضر پس از دو بازی از سری Call Of Duty یعنی MW3 و Black Ops در رده سوم بیشترین بازی شده های شبکه Xbox Live قرار دارد و پیش بینی شده است که این بازی بتواند در چند مدت دیگر به رده های بالاتر هم برود.

همچنین از Live و PSN خبر میرسد که عنوان آرکید یوبی سافت یعنی From Dust در یک رکوردشکنی باور نکردنی حضور دارد و تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ مرتبه دانلود شده است.




درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 219444
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1